Storytelling

Då har vi haft en återträff efter Svenskt Näringslivs Framtidsmöte i Göteborg i maj.
http://helenssida.se/svenskt-naringslivs-framtidsmote-2011

Idag var vi ett 15 tal företagare som bl a fick en lektion om Facebook.  Samt tips om hur vi kan använda våra historier i sociala medier för att skapa opinion angående frågor vi vill belysa ur vårt företagarperpektiv.
Vikten av att vi är ”personer av kött och blod” som berättar hur vi har det i vår vardag slår högre än t ex siffror ur en undersökning. Vi kan visa på exempel hur lagar och regler, LAS mm, yttrar sig i vår verksamhet.

Tack till alla som var där och till er som höll i det såklart 🙂
Det är alltid lika givande att träffas såhär !!!
Lycka till med ert fortsatta opinionsbildande ! Jag fortsätter där jag börjat.

Det här inlägget postades i Företagande. Bokmärk permalänken.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *